Alla inlägg den 27 januari 2011

VAB

Av Heli o Henke - 27 januari 2011 09:09

Då var första VAB avklarad...tror jag... Måste ringa och höra hur lilla Idis mår idag när hon vaknat. Fem minuter innan min klocka skulle ringa så hörde jag hur det bubblade till i blöjan...hmmm...säg inte att hon blir med magsjuka nu också. Det var bara att gå och byta blöja och se till att hon somnar om. En timme tog det innan hon sov igen, och jag kunde kliva upp och gå till jobbet.


Idag på lunchen ska jag gå till Sporthuset som har REA! Se om mina kängor finns med...då ska jag köpa dom   Sen får vi se om Ida är pigg nog att gå till dagis, då blir det hämtning av henne vid halv 5-5.

Till helgen kommer ev mummo och ukki upp. Får se om kusin Filippa följer med också. Vet inte än om de kommer eftersom ukki börjat jobba igen och då kan man ju inte bara ta ledigt hur som helst. Sen håller både Henke och jag bli förkylda så vi vill ju inte att dom ska smittas... Eller som Henke sa: "Ja det beror ju liksom på vad dom tänkt göra när dom kommer...har ukki tänkt att vi ska jobba på med Idas rum, så kan jag ta upp en solstol, sitta där och peka vad han ska göra   " Men det finns ju annat att göra...ukki ville t ex låna Henkes skidor och ta en tur i spåret. Dom ska få vara med Ida så mycket som möjligt eftersom dom inte ses så ofta. Då ska jag försöka måla och fixa lite...om jag nu inte blir sämre.


Har bokat en tatueringstid nu!! 22/2 blir det av...ska skriva Ida och hennes födelsedatum på vänster underarm. Har börjat finurla på fler, men får ta en i taget nu   


Ha det gott!



Ovido - Quiz & Flashcards