Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Familjenytt

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen...

(inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)


Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta   

de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det   

Vi blir alltså 4 i familjen i sommar...8 juni är det beräknat att komma ut en liten bäbis!


och vi har en riktigt stolt storasyster som fick följa med på ultraljudet i tisdags.

   

Fin bild på Idisen va?!?!

Henke fick tavlan i julklapp av hans chef (det är dottern till chefen som gjort den - Therese)


Ha det gött   

 
 
Mgroup PR & Event

Mgroup PR & Event

18 januari 2013 13:03

Hej,

vi är ett eventbolag som anordnar olika bloggevent runt om i hela Sverige. Är du intresserad av att få inbjudningar till våra event? Anmäl då intresse på vår hemsida http://mgroup.se/bloggevent/
Trevlig helg!

http://mgroup.se/bloggevent

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Av Heli o Henke - 21 mars 2012 18:29

Idag bokade jag och Lisa, min kollega, in oss på en dagstur till Trädgårdsmässan i Älvsjö.  Härjedalingen hade ett bra pris på den här dagsturen...550 kr från Ljusdal, och den inkluderar, buss, fika på bussen och entré. Startar dock väldigt tidigt,...

Ovido - Quiz & Flashcards