Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Heli o Henke - 8 januari 2011 13:40

Var ju på arb.intervju i onsdags och de ville anställa mig, men skulle kolla upp angående arbetstider. 

I fredags fick jag ett mail som sa att jag fick jobbet!!! Chefen för SAS-kontot vet nu att jag inte kan jobba kväll jämna veckor, så jag hoppas det kommer funka så i verkligheten också...

Ja, det är alltså på SAS jag fått jobb! Kan vara jag som svarar om du ringer och bokar flyg !     


Börjar den 17/1 med kurs i 6 veckor, så hjärnan kommer få hårdträning...guuud vad trött jag kommer vara efter första veckan...hjärnar har ju inte fått jobba så hårt på 1,5 år   


Blev väldigt nervös igår kväll...hur ska detta gå...men sen blev jag mer och mer glad eftersom det är nåt jag alltid velat jobba med. Tur SAS kom tillbaka till Sveg!

Firade med god mat och ett par glas vin igår kväll!


Vet inte hur mycket jag kommer orka blogga dom första veckorna men något ska jag väl uppdatera er läsare med   

Ovido - Quiz & Flashcards