Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Tjejhelg

Av Heli o Henke - 21 mars 2012 18:17

Förra helgen, 9-11/3, var några av mina kära vänner på besök... Agge, Cicci och Åsa  

Vi bokade in denna helg när jag var i Sthlm i december, och den var efterlängtad!!


De kom upp på fredag kväll, då vi hann med att laga middag ihop innan Idis kom hem (farmor hämtade henne från dagis så jag skulle kunna umgås med tjejerna)

Ida gillade tjejerna från första början och den som först fick riktig kontakt var Agge, eller Neta som Ida säger. 

Mysmiddag ihop på kvällen och alla var rätt sega efter jobb/bilfärd, så vi gick och la oss rätt tidigt.

Lördag morgon började med härlig frukost, sen packade vi in oss i Åsas bil, som tog oss till Storhogna. Där hade vi bokat in en DagSpa, med lunch, varsin behandling och em-fika. Vi hann med att bada i poolen och i jacuzzin också. 

En riktigt härlig dag slutade med middag hemma. 

Ida och Henke var på middag hos farmor och farfar, så vi skulle få mysa lite själva...blir ju inte riktigt så om Idis är hemma.... Ida ville inte sova kvar hos farmor, utan ville hem till tjejerna   


Söndag morgon blev det mysfrukost innan "tjejerna" packade ihop och åkte hemåt...Ida ville följa med och blev väldigt ledsen när vi skulle stanna hemma.


Fler såna här helger står på min önskelista   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Skapa flashcards