Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Heli o Henke - 4 januari 2011 23:34

Förstår inte vilken nattuggla jag blivit...kan bara inte gå o lägga mig i tid. Fast jag är ju liksom inte trött heller, så varför inte vara vaken   

Henke nattade Ida och jag trodde han skulle komma ner när hon somnat, men jag tror nog han somnade före henne   alltså fick jag även ikväll egentid. Måste bara se till så han sätter klockan på ringning, vilket inte är det lättaste. Sover han så sover han...

Har fixat lite med mig själv, som t ex färgat håret. Äntligen! Skulle gjort det till jul, men har inte haft nån "ork" eller lust att göra nåt efter vi kom hem från Thailand... Sen är kroppen snustorr, vilket den blir varje vinter. Så idag köpte jag superkräm på apoteket och smorde in mig med. Nu ska jag smörja och smörja så den håller sig fräsch!


Det händer grejer nu...Nästa vecka börjar Ida på dagis och imorgon ska jag iväg på jobbintervju! Det är det jobbet jag fick i höstas men inte kunde ta pga dålig tajming. Får jag det så börjar jag redan om ett par veckor! Shit...undrar hur man ska få igång hjärnan efter 1,5 år hemma   


Fick min nya fina almanacka igår...beställde en på "personligalmanacka.se" och där kan man göra den till sin egen. Sätta färg på både framsida och inuti, sätta text på framsidan mm. Riktigt snygg och bra almanacka! Behöver ju en så man kan skriva i dagisgrejer och så förhoppningsvis jobbtider. 


Köpte mig själv en julklapp förresten... Åker till Helsingfors i juni, där jag ska träffa mina kusiner och gå på Bon Jovi-konsert! Läängtar! På samma plan dit sitter även min bror med vänner, vilket är extra kul   

Tänkte jag skulle köpa mig en till julklapp, flyg t/r till Sthlm i januari. Men dels så säger plånboken nej och dels så visste jag ju att "jobbet" skulle börja anställa fler i början på januari så det var lika bra att vänta. Jag får helt enkelt vänta och se hur det blir...


Nej nu måste jag nog gå och sova så jag är något sånär pigg imorgon.

Ha det bäst! 

Ovido - Quiz & Flashcards