Alla inlägg under juli 2012

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist   

Here it goes - från april till juni:


Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.

  Ida vid brasan

 Kusinerna

  Bästa kompisarna - Ida och Rian


Helgen efter fyllde ju jag år - 40 år har jag fått ihop det till nu!   

av Henke och Ida fick jag blommor, en tavla som Ida målat och en resa till Prag.

 

  Ida sjunger "ja må hon leva"


Sen var det dags för kryssning med gamla arbetskamrater

 


Ida följde med mig på syjunta...

 

...och ett par timmar med mig på jobbet en dag

 


På Mors dag var det hääärligt väder ute, så den tillbringade vi ute med lek och plask (eller Ida gjorde det, jag satt i solstolen)

 

Trädgårdsfix

  grävde bort lite av grasmattan, gamla trädgårdslandet och gamla buskar. Här ska det sen bli lekplats till Ida med sandlåda och lekstuga.


Veckan innan midsommar åkte Ida och jag ner till Enköping några dagar.

Bild 1: Ida resklar, Bild 2: Hälsade på hos Åsa och där fick man även se "bä bä vita lamm". Bild3: Lek hemma hos kusinerna, Bild 4: Fikapaus i Noppikoski på vägen hem.

       


Midsommar

 


Kändis i Tidningen Härjedalen

 


Ett besök på Furuviksparken. (har tyvärr inte laddat ner bilderna från den här helgen, så ni får nöja er med ett par mobilbilder)

  Ida rockar till Takida på kvällen

  Mys med dockan på hotellet.


Det var dom månaderna i bilder. Tror jag fick med allt "viktigt" som hänt!




Ovido - Quiz & Flashcards