Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Grattis på Mors Dag!

Av Heli o Henke - 30 maj 2010 08:53

Grattis på mors dag - mummo, farmor och alla andra mammor därute   


Själv hade jag ju trott att min första mors dag skulle se lite annorlunda ut än vad den hittills har gjort... tänkte mig en sovmorgon och kanske frukost på sängen, bara för att det just är min första mors dag. Men det gick inte riktigt till så...mannen ligger och sover och tydligen även hans bror som ligger i gästrummet, dom kom hem strax före 4 i morse. Man har ju olika syn på det hela...jag fick ju min present i fredags kväll - pengar till spa behandlingen - så det var väl själva firandet antar jag.


Vad ska jag och Ida hitta på idag då? Hon ska sova om en timme, så vi går väl ut o går en långpromenad. Sen håller jag på och tvättar upp lite kläder som ska packas till vår lilla tripp...funderar om vi ska åka redan imorgon fm...om jag hinner tvätta o fixa allt, då blir det så.

Sen hoppas jag sy klart Idas dopklänning i em med hjälp av Lina. Eller så lämnar jag det till efter resan...är sjukt trött idag så det kanske bara blir fel alltihop.


Ha det gott idag alla mammor, det ska jag ha - massa mys med min lilla Ida  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards