Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Heli o Henke - 21 augusti 2010 15:36

igår skulle jag ju slipa och lacka golvet i skrubben...men icke då! Mannen skulle iväg direkt efter jobbet och var borta i ca 2 timmar, sen måste vi äta innan fikagästerna kommer och det var precis så vi hann det... Efter fikat så somna Ida och papsen och jag drog iväg och handla lite. Jahapp sen var det ju kväller och middag vankades... Hmmm imorn MÅSTE jag göra detta, tänkte jag. 

Lördag morgon och vi vaknar vid 10 allihop. Skulle iväg på Loppis vid 11 så det var bara att fixa sig och familjen och iväg. Fikade och fyndade en jättefin växa-säng till Ida. Slipa o måla den så blir den kanon i hennes nya rum. Om inte annat får den bli docksäng   

   Ida diggar till Willie Lees, där farbror Mattias spelar.


Var hemma vid halv 2 och snabbt mata Ida och söva ner henne, äta lite lunch själva innan vi ska iväg på surströmmingsfest med släkten. Jahapp inget slipande eller lackande idag heller    får satsa på imorn då! Sista dagen jag kan göra nåt, eftersom mannen jobbar em nästa vecka och då funkar det inte alls med lillfisen. 


Har beställt lite grejer från Ikea av mummo o ukki...dom kommer upp nästa helg!


Hoppas ni har en trevlig helg allihop !

Ovido - Quiz & Flashcards