Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Mål...

Av Heli o Henke - 2 september 2010 14:15

Har jag hunnit med mina mål denna vecka??

Plantering? Nej.

Sätta ihop den andra byrån? Nej. 

Träna? JAAAAAA.... skaka rumppaaaaaa...   ja jag är ju inte vältränad precis, men lär bli (hoppas jag) under denna höst!! Sååå kul pass och det är Maria (Henkes syssling och min kompis) som har passet. Hon är skiiitbra!!! (Nu säger jag inte det för att jag vet att hon läser min blogg, utan hon är verkligen skitbra!!!) Duktig att leda passet och peppande! Synd att det inte är fler dagar  hon har gympa eller nåt annat pass, för det andra passet som jag skulle vilja gå på är ledaren "sådär"...är inte ledaren bra så fixar jag det inte...blir bara irriterad när man inte kör i takt med musiken eller ger lite av sig själv... Ska iaf prova ett Body toning på måndagar. Får väl "gå in i mig själv" på det passet och köra mitt eget race...om det inte funkar med ledaren menar jag   


Syjunta? YES - ikväll... har köpt tyg till vår gamla köks-soffa som ska stå ute på altanen (eller den står där redan, men tyget är gammalt och den behöver fräschas upp lite) Så ikväll ska jag klippa till tyget och sicksacka kanterna. Sen lär den ligga i nåt hörn till i vår så jag kan spänna fast det på sofflocket.   


Enköping då? Jepp...imorn bär det av! Vet inte om Henke tar ledigt hela dagen, han skulle kolla upp hur många timmar han hade att ta ut...(han måste ha kvar timmar så han kan ta ut både nästa vecka och veckan därpå inför jakten.)


 
 
Ingen bild

mummo

2 september 2010 17:20

Jag väntar på er !!!!!!!!!!!alla,speciellt Ida.Erkki också...vi sess snart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards