Alla inlägg den 11 september 2010

Av Heli o Henke - 11 september 2010 19:25

Jag följer många bloggar och några av dom finns som länkar här på min sida. 

De jag försöker följa dagligen är Katrin Zytomierska, Martin Melin och Maria Montazami, sen många av dom andra också...men ibland finns inte tiden till det utan då får det bli uppdatering av dom andra när tillfälle ges.


Katrin gillar jag skarpt, hon säger rakt ut vad hon tycker och tänker. Just nu kör hon LCHF och det var hon som inspirerade mig för det...hon har gått ner sjukt mycket! Men inte jag då...men hon har ju gått in för det till 100 % vilket inte jag gjort. Jag försöker dock så gott jag kan. 

Martins blogg är hur bra som helst.

Maria Montazami - behöver väl inte säga nåt om den ;-) hon är urcool!   

Av Heli o Henke - 11 september 2010 19:09

Ikväll hade Ida världens utläggning för oss vid middagen   

Av Heli o Henke - 11 september 2010 19:08

Lägger upp ett par filmklipp när Ida går med lära-gå-vagn



Ovido - Quiz & Flashcards