Alla inlägg den 13 september 2010

Av Heli o Henke - 13 september 2010 21:37

Tittade på "Dansfeber" i lördags...första låten var Beyoncé (kommer inte ihåg vad låten heter...) 

Här ser ni nästa Beyoncé i alla fall   



Av Heli o Henke - 13 september 2010 21:29

...jag är laddad...och jag kommer att köra järnet!!   


Body toning är ju det jag verkligen vill träna och det gjorde jag ikväll...körde inte med speciellt mycket vikter på stången men det lär kännas ändå...har ju inte kört styrketräning på typ 2 år   Imorn hoppas jag kunna lyfta Ida ur sängen iaf   


Detta pass måste förbokas till varje gång, och eftersom det är styrka jag vill köra så tänker jag köra detta varje vecka och onsdagsgympan får jag ta varannan vecka när Henke jobbar fm! Bara farmor kan vara barnvakt varannan måndag istället för onsdag...eller helst båda    men onsdagspassen behövs inte bokas, så dom kan jag åka på ändå ifall det skulle funka! 


Nu är jag på gång känner jag!!! Sååå skönt! 

Ovido - Quiz & Flashcards