Alla inlägg den 16 december 2009

Av Heli o Henke - 16 december 2009 17:42

måste ju bara få skryta lite ;-)


Innan jag blev gravid så ville jag gå ner i vikt först, så man skulle orka med tänkte jag...nu blev det inte så...eller jo innan thailands-resan gick jag ner rätt bra, men jag är en sån som lägger på mig massa vatten, dels på flygresan men även av värmen...sen rör man sig ju inte så mycket på dagarna på en thai-resa och så äter man gott och dricker öl ;-)

Anyway så gick jag upp 16 kg under 40 veckor (sen att jag hade 20 kg övervikt innan är en annan sak)!!! Dessa 16 har jag gått ner nu!!!!! YEY!!! nu är det "bara" 20 kg kvar som jag ska gå ner under våren då (och hoppas få lite draghjälp av både Maria och Annica!!! )...

Har ett mål till midsommar som jag SKA nå, och så får vi se om vadet hålls av den andra personen ;-)


over and out för denna gång

Massa snöiga kramar:-)

Ovido - Quiz & Flashcards