Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Kvällsöppet i Örsa

Av Heli o Henke - 30 mars 2011 15:13

Ni som har vägarna förbi Örsundsbro tycker jag ska passa på att åka in på Örsundsbro Färg och Iittala outlet (eller vad den nu heter, dom säljer iaf Iittala, Rörstrand, och lite annat som jag inte kommer på nu)


Dom har kvällsöppet ikväll mellan 18-20, lite erbjudanden mm.


Varje gång jag åker ner till Enköping och åker förbi Örsa tänker jag att jag måste stanna till där, men det blir liksom aldrig den tiden dom har öppet   eller så får man ett blankt nej av han som kör (dvs mannen min   )

Nästa gång ska det finnas med i min planering! Det är ett måste! Massa fina saker som jag skulle vilja ha från båda ställena, men mest från färgaffären som säljer både färg, tapeter och massa fin inredning!


Såg på deras blogg förresten att dom målat och fixat till en gammal barnsäng, en likadan som vi köpte på loppis till Ida i höstas. Hmmm kanske ska tänka om och sälja våran också och tjäna en extra slant på det...Ida har ju fått en ny säng nu. Ska fota hennes nya rum när vi är helt klara, eller nej jag ska fota det när jag satt upp tavlorna och hyllorna...för helt klar kommer den inte bli på ett tag antar jag   Hon lär ju ändå inte flytta in där på ett tag....hon sover fortfarande mellan oss och verkar vilja göra det ett tag till. Försöker få henne att lägga sig i spjälsängen då och då, men då tittar hon på mig som om hon sett ett spöke...säger nej och så pekar hon på våran säng. Ja ja det är ju faktiskt inga problem med att hon sover mellan oss längre, alla sover rätt gott ändå och det är väldigt mysigt att hon vill krypa upp hos antingen mig eller papsen under natten. Sen på morgonen ligger vi och myser en stund innan vi går ner och dricker välling.


Jaha det här blev ett konstigt inlägg, men så får det bli...blev ett inlägg iaf   

 
 
Pernilla

Pernilla

25 maj 2011 10:01

Åh, vad gullig du är:) Hoppas vi har öppet nästa gång du ska hitåt!

http://orsundsbrofarg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards