Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Heli o Henke - 28 mars 2011 09:55

Vi tar en VAB dag idag, så jag passar på att skriva lite och lägga in lite bilder på bloggen och facebook medan lillskruttan sover.

I helgen har mummo, ukki, Filippa och Jossan (en kompis till Filippa) varit här.

Gjorde klart Idas rum och Henke och Ukki satte upp massa lister som fattades här o var. Fick massa gjort!! I söndags var vi tjejer till badhuset på fm och på em gick jag, Filippa och Jossan och såg Trassel på bio. 

Härlig helg med andra ord!


Förra helgen var vi ut till Herrö och grillade

 Måste ju vara lika cool som farbror Mattias och ha likadana solbrillor...

Korvgrillning och njutande av solen:

     


Hä några bilder från helgen:

 Ida fick en dockvagn som hon var superglad för

Tjejerna gjorde sallad till middagen

   Badhuset

Rutschkanan är suuuperrolig

Mellis måste man ta


Måste bara lägga in denna bild också...jag får nämligen inte ha mina skor för mig själv:


Fröken Mita på dagis sa i torsdags att Ida är ett exemplariskt förskolebarn   Stolt mamma!! 


Tack för denna gång                 


 

   

Ovido - Quiz & Flashcards