Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Foton

Av Heli o Henke - 2 mars 2011 11:08

Värst vad det bloggas flitigt här   

Lägger in lite foton som får beskriva senaste tiden...

   Ida fick en ny mössa som vi ville prova..sen ville hon inte ta av sig den   

   Farmor tar sig en promenad vid stugan och sover ner Ida.

   Jag hade en "Heli-helg" i Sthlm och hälsade på hos Cicci, Lars och Herman. Blev en mysdag på lördagen, då även Agneta och Åsa kom in till stan. Blev lite shoppande och en härlig lunch och sen drack vi skumpa och vin. Söndagen blev mer shopping innan det var dags att flyga hem.

   Mums med chokladtopp

   Mys med Ville


En härlig vårvinterdag ute vid stugan med korvgrillning, pulka- och snowraceråkning

     

     


Det var det det...

Annars funkar allt bra med dagis numera, har lämnat Ida och hon vinkar glatt hej då. Sen på kvällarna myser vi i soffan innan välling och läggdags.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards