Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Heli o Henke - 11 januari 2010 14:54

Jaha vad har hänt på det nya året då?? På nyårsafton satt vi hemma i myskläder och åt middag själva, sen vid 21-tiden gick vi över till Idas farmor och farfar och firade tolvslaget. En lugn afton vilket var jätteskönt!

Nyårsdagen tog vi oss till kondis och åt frukost/lunch - jag, Henke, Ida, farmor, farfar och farbror Mattias. Gött var det...tänk att man inte gör sånt oftare!

Efter det ha rvi inte gjort så mycket...vi har inte kunnat vara ute nåt pga kylan, runt -30 hela veckan!! Det vi har gjort är att åka och handla och bara det är ju världens process - i med motorvärmaren en bra stund innan, sen starta bilen och låta den gå ett tag innan du ska iväg. 

Henke fick ofrivillig ledighet (heter det så...det var för kallt för att köra virke så bilarna stog still) torsdag och fredag förra veckan, så han och Mattias fixade massa här hemma. Duktiga killar!


Vi har bokat Thailandsresa till december!! Synd att det är så långt dit, men kul att ha nåt att se fram emot...


Idag börjar mitt nya liv...jag ska ta en liten kickstart med vikten ett par - tre veckor där jag byter ut ett eller ett par mål till att dricka proteindryck, sen börjar träningen!! Har mätt min kropp för att sen se hur många cm jag minskat...


Nä har inget mer att skriva just nu :-)




Ovido - Quiz & Flashcards