Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Lite av varje...

Av Heli o Henke - 5 juli 2010 10:31

Idas framfart här i livet är just nu: 

vill bara vara uppe o gå...krypa det är ju löjligt, här ska vi ta oss fram stående! Jodå sitter o leker gör hon men snart börjar det bli kinkigt och då vill man komma upp i famnen - tror man - nej hon vill ju GÅ!! Så det är bara ta tag i händerna hennes och sätta fart... Dags att sätta upp grinden kanske   

Japp och så nästa framfart sitter i munnen...2 tänder är på G, både syns o känns nu! Hihi, tänk er Ida skratta med 2 tänder nere   sötnosen !


Lite annat smått o gott då...

Min underbara vän Mia är ju lite knasig...ja i mina ögon alltså...men hon är GRYM! Springer och går olika lopp...det ena konstigare än det andra. Jag skulle aldrig komma på tanken att ens kolla upp nåt lopp som går ut på att springa i över ett dygn t ex. Men Mia, hon gör sånt hon   


Här kan ni se inslag i Östnytt (ca 06,25 in i nyheterna)

http://svtplay.se/v/2065149/ostnytt/2_7_19_20


Grattis Mia till vinsten i Footrally! Vad blir nästa utmaning för dig? Kom upp hit och bli min PT vetja...behöver komma i form igen! och ditt pannben skulle sitta fint  


Ha det gott i solen och sommaren!


 
 
MarathonMia

MarathonMia

5 juli 2010 12:26

Först kommer du till Strömstad så kommer jag upp några dagar i höst och är din PT. Nu är mitt pannben så tjockt så det börjar bli tungt att bära upp - du får 5 cm!

http://marathonmia.blogspot.com

 
Heli

Heli

5 juli 2010 13:00

Härligt Mia!
Guuud vad kul att vi är i Strömstad samtidigt!!!

http://idrottsgatan.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

6 juli 2010 11:18

Hallå där!
Tack för tipset på skivan med vaggvisor!
Ska genast in på ginza och söka efter den ;)

Det där med att "skaka på huvudet", som jag skrev om. Jag kan ärligt berätta att jag också blev orolig i början :D Men nu verkar hon se det lite som en lek .. Hon skakar på huvudet - jag skakar på huvudet - hon skrattar nästan ihjäl sig - och sedan upprepas det till hon tröttnat ;)

http://ennyone.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards