Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Heli o Henke - 16 juni 2011 07:44

Skrev ett långt inlägg igår kväll, men det strulade till sig på slutet så allt försvann...orkade inte skriva om allt utan gick o la mig istället.


Vad jag har längtat till denna dag!!!

Idag bär det av mot Enköping för mig! Jobb några timmar, sen hem och packa. Tar gula faran vid 2-tiden för att inte komma ner allt för sent...måste få sova inatt känner jag!!! Har inte sovit många timmar per natt den här veckan och imorgon bitti ringer klockan 05, då jag måste hoppa upp och fixa till mig.Bussen som ska ta mig, min bror och hans gäng till Arlanda går kl 06. Flyget därifrån tar oss vidare till Helsingfors. Imorgon är det ju konsert-dags!!! Bon Jovi äntrar scenen på kvällen... wiihhhooooo !!   

Väl i H-fors ska jag träffa mina kusiner som jag ska gå på konserten med, checka in på hotellet, fixa till oss och sen in till stan för lite mat och   . Enligt en av kusinerna blir det en del shopping innan hotellet och det tackar jag ju inte nej till   

Ska möta upp bror o co inne i stan också, så det blir nog jäkligt trevlig stämning innan konserten!!

På lördag em tar jag flyget tillbaka till Svedala, stannar i Enköping en natt för att umgås med vänner på kvällen. Blir nog ut och äta middag och ta ett par öl och snacka massa skit   träffas ju inte så ofta, så man måste passa på när jag är ner...och själv dessutom!

Söndag morgon tar jag gula faran tillbaka hem...med ett stopp på Fullerö Handel i Uppsala... förhoppningsvis får jag med mig nåt fint hem också - har ju caddyn (min shoppingbil enligt Henke) så det finns mycket plats för shopping   


Ida och mannen lämnar jag hemma - måste få komma ut på egna äventyr!   

Kommer längta nåt så oerhört efter mina   , men dom kommer ha det så bra här hemma båda två så jag åker med ett lugn i hjärtat iaf...


Annat som hänt då?!? inget speciellt faktiskt...dagarna lunkar på.

Ida trivs på dagis, så det är kul! Hon har längre dagar på dagis numera vilket är bra för alla parter... Pratar gör hon i massor!! Mer och mer ord kommer (ja såna som man hör vad det är menar jag) De första ord som oftast sägs på morgonen när hon vaknar är "Hej mamma", "Lille" och "faffa" (Lille = Ville, farmors hund...alla hundar är förresten "Lille" när hon ser en...) 


Nä nu måste jag jobba undan lite..


Ha det gott och ROCK ON!!

Ovido - Quiz & Flashcards