Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Heli o Henke - 29 maj 2011 18:39

Grattis mamma på Mors dag! 


Idag blev jag väckt av min kära sambo och dotter med frukost på sängen. Där låg vi allihop och åt lite smörgås  

Jag har varit dålig idag, hostan har gått så långt att jag nästan kräks när det sätter igång (ursäkta uttrycket, men det går ju inte att beskriva på annat sätt)

Henke och Ida åkte iväg och firade farmor efter lunch. Ida sövdes ner i farmors säng och somnade på en gång. Jag själv gick upp i vår säng här hemma och läste. Somnade en timme senare och har sen sovit till och från fram till 18,30!! Behövdes vila tydligen! (Mår iaf mycket bättre nu)

Henke och Ida kom precis hem, så nu ska vi mysa lite tillsammans framför tv:n innan Ida ska sova.


Får se vad nästa vecka bjuder på. 4-dagars vecka gillar vi!   



Ovido - Quiz & Flashcards