Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Ut på äventyr :-)

Av Heli o Henke - 14 oktober 2011 13:18

Vid 2-halv3 tänker jag stänga ner datorn och åka hem och packa väskan!

Ida och jag åker med farmor och gammelmormor till Sundsvall.

Där blir det ingen shopping - faktiskt - utan vi ska träffa farmors systrar med familjer, Henkes kusiner Helena med familj och Annika är där och hälsar på också i helgen. Ska bli kul att träffa dom! Dom bor i Uppsala resp Sthlm så man ses ju nästan aldrig. Kanske blir det även ett besök i Njurunda och snusa på Marlenes lilla Tove också.

Jo förresten, shopping skulle vi ta på söndag fm. Farmor behövde handla nåt, så jag ska väl passa på att kolla efter lite julklappar till Idis.


Henke stannar hemma och jagar.   

De fick tag på en idag och förhoppningsvis blir det ett par till under helgen...hehe!


Ida har fått en "fyrmänning", som dom säger här...vet inte vad det heter annars iofs. Henkes syssling/tremänning Maria fick en son i tisdags! Vilma har blivit storasyster! Får se när vi få åka dit och snusa på lillprinsen    


Nästa vecka:

tisdag - föräldrarmöte på dagis

onsdag - lillskruttan Ida fyller 2 år

fredag - mummo, ukki och Filippa kommer upp

lördag - kalas/fika för familjen.


Trevlig helg!     



 
 
Ingen bild

Henna

19 oktober 2011 08:34

GRATTIS Ida 2-år idag!
Kram från
Henna med familj.

 
Filippa (kusin)

Filippa (kusin)

19 oktober 2011 10:55

Grattis min kusin ida på 2-årsdagen kramisar från filippa


ses på fredag :) :*

http://www.videofet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards