Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Ida och mammamys

Av Heli o Henke - 13 oktober 2011 16:04

Inget speciellt som händer just nu...bara det gamla vanliga - dagis, eller gasi som Ida säger, och jobb på dagarna. Hem och äta och mysa lite. Ida ska "dussa" och det är oftast tjat om det, men när hon väl står där vill hon inte därilfrån...sen bråka lite om blöja och pyjamas. Dags för välling och sen bråka lite om tandborstning. Sova lite sisådär och så upp på morgonen och bråka om blöjbyte, påklädning...Ida dricker välling och tittar på "Apan" - inte mig då utan Nicke Nyfiken på TV - medan jag passar på att fixa till mig  sen bråka om tandborstning och påklädning igen... Överdragsbyxan är onödig enligt Ida, hon ska sätta på sig "fina skor", vilket är olika varje dag...jacka och mössa funkar fint - ibland   


Ja så rullar det på under veckorna.

Men inget bråk/tjat i världen skulle kunna få mig att sluta älska denna lilla tjej!!



    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards