Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Hej o hå...

Av Heli o Henke - 19 april 2011 13:19

...vad tiden går   

Redan mitten på april och lillskruttan blir 1,5 år idag!


Har hänt en del här hemma i Sveg...all snö har försvunnit!!! Hääärligt!


I helgen, påsk alltså, ska vi ta oss ner till Enköping är det tänkt. Ska bli riktigt trevligt. Har ju inte "fått" åka ner nån påsk innan eftersom man "SKA" vara hemma då och njuta av vårvintern - antingen i stugan eller i fjällena. Har inte förstått det där riktigt men är det så, så är det så. Men nu när snön har försvunnit så fick jag med mig mannen   

Ida ska få träffa mummo och ukki och självklart även morbror, "moster" och kusinerna!

Tänker inte boka in nåt alls, har ju redan fått förfrågningar om att jag ska flänga hit och dit för att träffas, men jag tänker inte stressa runt mer. Tänker ta det som det kommer helt enkelt. Bli uppassad och ha barnvakt - hur bra som helst!

Ska ner på stan på lördag och kika lite, sen är det häng hos mummo o ukki som gäller. På söndagen ska jag ta mig till Västerås och Barnens hus en "snabbis" - hehe - snabbis lär det ju inte bli om ni känner mig rätt   måste ju passa på o titta runt i butiker när man har chansen!

Bror och Malin frågade om vi ska ta o gå ut på fredagen, men det får vi se när vi kommer ner, vilken tid o så...men det vore ju kul att träffa lite löst folk.

Ja då vet ni att vi ska neråt landet, så får vi se om vi ses!


Så här sitter jag och jobbar idag, med en sovande liten vovsing i knät  

  hade gärna velat sagt att det är vår nya familjemedlem för hon är ju såååå söt, lilla Titti. Det är min jopbbarkompis Lisas hund.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli o Henke - 11 januari 2013 16:29

Hej alla som hängt kvar på bloggen... (inga uppdateringar pga brist av intresse och brist på tid/ork)   Men nu så har jag ju roliga nyheter att berätta    de flesta vet ju redan pga Facebook, men alla har ju inte det    Vi blir alltså 4 i f...

Av Heli o Henke - 21 december 2012 12:29


  GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!       

JAS

Av Heli o Henke - 26 september 2012 11:48

Tänkte jag skulle göra en fotosammanställning igen, fast för JAS - Juli, Augusti, September Har hunnit med en del under dom månaderna men har bara inte haft nån blogg-lust...hoppas den kommer tillbaka nu i höst så jag kan uppdatera med lite "Dagens...

Av Heli o Henke - 5 juli 2012 11:21

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning med bilder vad som hänt sen sist    Here it goes - från april till juni:   Vi åkte till Enköping över Valborgshelgen.   Ida vid brasan  Kusinerna   Bästa kompisarna - Ida och Rian   Helgen ef...

Av Heli o Henke - 29 mars 2012 16:28


Har surfat runt på massa olika trädgårds- och inredningsbloggar...och får massa inspiration till vad jag skulle vilja göra hemma!!  Som det här t ex:   (bild lånad från http://husprojektdromhus.blogspot.se/ ) En liten odlingsplats till Ida och...

Ovido - Quiz & Flashcards