Alla inlägg den 9 april 2010

Av Heli o Henke - 9 april 2010 11:01

Men vad svårt det ska vara att packa för en veckas tripp...har ju svårt att packa till mig själv men nu ska jag även packa till lillfisen - dubbelt så svårt alltså.

Nu har jag tittat på långtidsprognosen på smhi och den säger finväder för hela veckan...men har dom stämt förut?? Nej det har dom ju inte, så då får man packa både för finväder OCH för fulväder... 

Extra kläder måste packas till lillfisen om/när hon kräks/bajsar. Mat och blöjor köper vi där, men måste ha med så vi har till bilresan iaf.

Åt mig måste det ju bli extra kläder också eftersom man aldrig vet  om man ska ut på galej...eller hoppas iaf på en AW! Sen lär lillfisen kräka ner mig ett antal gånger så det är lite extra kläder för det också... Jo jag vet, det finns tvättmaskin eller köpa nytt. Det sistnämnda hoppas jag på !!


Frågan är hur vi ska göra med vagnen...ska den med eller inte?? Har en vagn som vi kanske kan låna under veckan...måste kolla det!


Nä måste ner i tvättstugan o hänga tvätten medan lillfisen fortfarande sover...lite som måste hinna torka så jag kan packa ner det.


Förresten...hon är fortfarande dålig i magen...nr 2 kom typ 10 ggr igår och har redan kommit 2 ggr idag, inget inatt dock så det är skönt. Febern har släppt i allafall!!! Hoppas hoppas hoppas bajsandet upphör till imorn, då vi ska sitta i bil i 5 timmar och fortfarande inte har riktigt koll på vart det finns bra toaletter med skötbord på vägen.


Skoj det ska bli att åka ner!! Hela veckan "fullbokad" redan så det är bara att pricka av för varje dag   o så lite barnvakt/avlastning för mig så jag kanske kan få åka iväg på egen hand nån dag/kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards